بهترین شرکتهای طراحی سایت در ایران
طراحی وبسایت حرفه ای در عظیمیه کرج
بهترین شرکتهای طراحی سایت در ایران
نوشته شده توسط در ساعت 9:48

بسیاری از شرکت ها و ارگان هایی که بصورت بسیار حرفه ای فعالیت دارند و بهترین خدمات را با بهترین کیفیت ارائه می نمایند ، همواره به دنبال بهترین ها هستند. این شرکت ها معمولا با بهترین سازمان ها برای تمامی کار های خود همکاری می نمایند و معتقند که باید از هر لحاظ بهترین باشند.معمولا این نوع از شرکت ها برای حضور در بازار اینترنتی اقدام بهطراحی وبسایتمی نمایند و قطع به یقین به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت در ایران میگردند.

استراتژی این شرکت ها به این صورت است که باید در بهترین رتبه از کسب و کار خود باشند چه در بازار سنتی و چه در بازار اینترنتی.

قطعا در بازار رقابتی بسیاری از شرکت ها خود را در کار طراحی وبسایت بهترین می دانند. اما این موضوع ادعایست که بسیاری از شرکت های طراحی وبسایت برای بهبود بازار خود بیان می نمایند. البته به همین سادگی هم نیست ! هیچ ادعایی بدون اثبات قابل اعتماد نیست.

اما استراتژی رسیدن به بهترینشرکت طراحی سایتچیست؟ در این مورد ابتدا می بایست شرایط را بررسی نمود. قطعا بهترین های طراحی سایت ویژگی هایی دارند که آن ها را از مابقی شرکت ها جدا میکند.همچنین برای به پایان رسانی پروسه ی طراحی سایت می بایستی قدم هایی بردارید که در ادامه به تفصیل به آن ها اشاره خواهد شد.

استراتژی های خود را مشخص کنید

البته منظور ما در این عنوان هدفی است که برای خود و مجموعه خود در نظر دارید.استراتژی اولین و مهمترین قدمی است که باید بردارید.

باید بسنجید که با وبسایتتان چه کاری می خواهید انجام دهید. آیا قصد فروش و بازاریابی دارید یا صرفا می خواهید معرف شما و مجموعه تان باشد. خب به طبع هر کدام از موضوعاتی که ذکر شد می تواند روش ها و سبک های طراحی و گرافیکی خاص خود را داشته باشد.همچنین می بایستی معیار های خود را بسنجید و بررسی کنید که چه فاکتور هایی برایتان مهمند.

در قدم بعدی لازم است که یکشرکت طراحی وبسایترا انتخاب کنید. اما چگونه؟

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت ایران را پیدا کنیم

خب البته که این کار به سادگی سرچ کردن ” بهترین شرکت طراحی سایت ایران ” در موتور جستجو گوگل نمی باشد و باید برای پیدا کردن آن کمی به زحمت بیافتید .

این موضوع به این خاطر است که موتور جستجوی گوگل تنها به وبسایت هایی که بیشتر راجع به کلمه طراحی سایت صحبت نموده اند را در صدر نتایج خود نشان میدهد.

البته قابل ذکر است که شرکت های طراحی سایتی که در صدر نتایج هستند کار خود را بلدند. به این خاطر که کاملا با اصول سئو آشناییت داشته اند که توانستند وبسایت خود را به صدر نتایج برسانند.اما به هر حال این امر امری لازم است اما کافی نیست . این موضوع به تحقیق نیاز دارد.

در این باره می بایست ویژگی های بهترین شرکت های طراحی سایت را بدانید و سپس شرکتی را که انتخاب نموده اید را با آن مقایسه کنید.

ویژگی های بهترین شرکت طراحی سایت

راه های مختلفی برای سنجش بهترین بودن یک شرکت طراحی سایت وجود دارد.

در ابتدا می بایست وبسایت مربوط به شرکت طراحی سایت مربوطه را بررسی نمود.این مورد شامل بررسی سبک طراحی ، بررسی استایل گرافیکی بکار رفته شده در سایت ، رنک الکسا و دیگر ابزار های آنالیز گوگل و همچنین مشاهده ی نمونه کار های مربوط به آن شرکت خاص می شود.

همچنین محتوای استفاده شده در وبسایت بیانگر تبحر و مهارت آن شرکت است.مقاله های داخل وبسایت ها معمولا بار علمی صاحبان و مدیران شرکت طراحی سایت مربوطه را به دوش می کشد.مقاله های تخصصی وبسایت ها را با دقت بررسی نموده و نحوه ی نوشتاری یا به اصطلاح قلم نویسندگان آن وبسایت را بررسی نمایید.

اگر وبسایت شرکتی را مشاهده کردید و جذب آن نشدید بدانید که اگر به این شرکت سفارش طراحی بدهید ، وبسایتی غیر جذاب به شما تحویل خواهد داد چرا که اگر این شرکت به موضوع طراحی اشراف کامل داشت وبسایت خود را به نحوی خلاقانه و مدرن طراحی می کرد.

در ادامه آدرس دو شرکت برتروبسیماووب 24را مشاهده می نمایید که چه از نظر کیفیت کار و چه رضایت مشتریان ، جایگاه خوب و معقولی دارند.

شفاف سازی در قیمت و نوع خدمات

یک شرکتطراحی سایتحرفه ای تمامی خدمات خود را بصورت مرتب و شفاف در اختیار مشتریان و بازدیدکنندگان قرار می دهد.این مقوله شامل دسته بندی خدمات و قیمت های مجزا نیز می باشد. دسته بندی ها معمولا طبق نوع خدمات بصورت گسترده یا محدود ، همچنین تراز قیمت مورد ارزیابی قرار می گیرد. موردی که می بایست بسیار مورد توجه قرار گیرد این است که در نوع قیمت دهی هیچگونه پیچیدگی نباید در کار باشد. همه چیز در باره قیمت می بایست در نهایت شفافیت عرضه شود.

به عنوان کلام آخر بهترین ها در هر صنفی همواره با بهترین کیفیت کار ارائه می دهند و نام آشنای همگان هستند.این شرکت ها سر زبان ها هستند و از طراحی تا پشتیبانی کنار مشتریان باقی می مانند. این شرکت ها در صورت بروز هرگونه مشکلی ، ظرف مدت کمترین زمان در صدد حل آن بر خواهند آمد و پیگیری کار مشترییان خود خواهند بود چرا که رضایت مشتری به نوعی تبلیغ خوب برای خودشان است.

شرکت طراحان وب را برایطراحی وب سایت در کرجانتخاب کنید

شرکتطراحان وببا بهره گیری از دانش روز طراحی و نیرو های مجرب در تمامی فیلد های کاری ، افتخار خدمت رسانی به تمامی مشتریان گرامی از سراسر کشور را دارد. ما در شرکت طراحی سایت طراحان وب کرج سعی می کنیم همیشه با بروزرسانی دانش خود بهترین و جدیدترین تکنولوژی های طراحی و پیاده سازی سایت را برای مشتریان انجام دهیم. خوشحالیم که در این مسیر با ما همراه هستید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: سایت , وبسایت , طراحی,